sâmbătă, 13 decembrie 2008

Depresie

Sunt oficial in depresie.Singurele momente in care imi revin sunt cele in care ma joc cu Miruna sau cand vine sa imi dea pupici. Motive nu as avea adica nu s-a intamplat nimic extraordinar care sa imi induca starea, sper ca e doar oboseala ultimului an de nesomn sau mai exact somn cu cel putin 2 -3 treziri pe noapte. Nici macar cumparaturile de Craciun nu ma incanta ci mi se par mai mult o corvoada. Sa speram ca trece repede. Pana atunci o cautam pe "pis pis" prin casa , pe sub paturi si pe sub dulapuri, astepam sa ne mai iasa cate un dintisor, invatam animalele si il imitam pe tata cum sforaie "mmmmmmmmmm". Daca as putea macar sa dorm dar acuma chiar daca ma lasa minunea sa dorm nu ma lasa depresia. Si ca sa le pun capac la toate ma mai uit si la stiri mai exact la negocierile in urma alegerilor lucru care in loc sa ma faca sa rad imi acutizeaza si mai mult starea.

4 comentarii:

Antoniu spunea...

Tu, minune! Lasa naibii depresiile si apuca-te sa citesti masurile. De ce/ de-aia. Sa merem pe sate si sa explicam miilor de conationali cum sa acceseze fonduri comunitare. Iar lui Vlad spune-i sa nu mai sforaie!

Ralu' spunea...

Join the club! :D Acolo-s si eu de-o vreme incoace si vad ca numai nu reusesc sa ies din butoi. Asta e, cautam ajutor specializat :P

Anonim spunea...

servus, minunilor!

Antoniu spunea...

Cum pot iesi mamicile din depresie?
1. sa se puna pe facut copii
2. daca au deja, atunci sa-i duca la gradi
3. sa se apuce de lucru
4. sa-si bata barbatul sau sa urle la el
5. sa citeasca
6. sa invetze
7. sa mearga la biserica
8. sa cante
8. daca merg pe mijlocul drumului sa-si achizitioneze un fel de aparat de pozitionare PDLPDSR denumit geoboc.
8. sa bloguiasca
9. sa sparga farfurii
10. sa nu mai faca atatea economii la banca